I am who I am now...And I am a girl...

我不是孔子,亦不是老子,圣人非也。
我只是一个小女子。

2010年4月13日星期二

Mum~ I miss you...

妈咪,这几天特别想你...
你离开我到新加坡也有两年了...
虽然你都会回来看我们
但是我是第一次会那么想念你
June叫我对你说我爱你~
因为你真的很伟大
可是要我开口说出口
我有点难为情
所以,我在这里对你说

Mummy~ I miss you so... and I love You...
you are my idol... You be my role model always...
I also don't wan you feel dissapointed with me...
I will be my best...IN MY FUTURE!

没有评论:

发表评论